NJOFTIME PUNËSIMI
“Shofer”, pranë Zyrave Qendrore të Shoqërisë SiCRED sh.a..
Shoqëria SiCRED sh.a., e para shoqëri sigurimi me kapital 100% vendas, e cila operon ekskluzivisht në fushën e Sigurimit të Jetës që prej vitit 2003, kërkon të punësojë një “Shofer” pranë Zyrave Qendrore të Shoqërisë SiCRED sh.a..
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:Të ketë mbaruar arsimin e mesëm;
- Të ketë eksperiencë pune;
- Të zotërojë aftësi për të punuar në grup dhe aftësi të mira komunikimi;
- Të jetë disponibël për të punuar edhe jashtë orarit;
- I padënuar.
- Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
- CV me foto;
- Kopje e dëftesës;
- Kopje e ID;
- Referenca nga punëdhënës të mëparshëm (nëse ka).
- Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin dokumentacionin e kërkuar deri në datën 20 Nëntor 2020, përmes njërës nga mënyrat e mëposhtme:
– Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
– Me email: elama@sicred.com.al, gsejdinaj@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
– Me Fax: +355 4 22 37 530
– Online: sicred.com.al (Karriera)
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
“Specialist i Marrjes në Sigurim”, pranë Zyrave Qendrore të Shoqërisë SiCRED sh.a..
Shoqëria SiCRED sh.a., e para shoqëri sigurimi me kapital 100% vendas, e cila operon ekskluzivisht në fushën e Sigurimit të Jetës që prej vitit 2003, kërkon të punësojë një “Specialist të Marrjes në Sigurim” pranë Zyrave Qendrore të saj.
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese:
- Të ketë mbaruar studimet e larta në njërën nga degët e Fakultetit të Ekonomisë;
- Të ketë aftësi shumë të mira analitike dhe shprehëse;
- Të ketë njohuri shumë të mira të programeve bazë kompjuterike (Word dhe Excel), kërkesë e domosdoshme për pozicionin;
- Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze;
- Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese, aftësi të mira ndërvepruese dhe të punës në grup;
- Të ketë aftësi në menaxhimin e stresit dhe të ngarkesës në punë;
- Të jetë i përkushtuar.
- Informacion mbi përshkrimin e punës:
- Promovimin, finalizimin dhe administrimin e kontratave të sigurimit për produktet e shoqërisë;
- Përgatitja dhe përditësimi i databazave të veçanta;
- Përgatitja dhe administrimi i dosjeve fizike dhe elektronike për produkte të veçanta;
- Njohja e produkteve të shoqërisë, aftësia për t’i prezantuar ato te klientët potencial;
- Etj
- Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
- CV me foto;
- Kopje e diplomës dhe listës së notave;
- Kopje e ID;
- Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
- Kopje e certifikatave të ndryshme të kualifikimit.
- Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 31 Tetor 2020, përmes njërës nga mënyrat e mëposhtme:– Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
– Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
– Me Fax: +355 4 22 37 530
– Online: sicred.com.al (Karriera)
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
“Specialist i Marrjes në Sigurim Mjekësor”, pranë Zyrave Qendrore të Shoqërisë SiCRED sh.a..
Shoqëria SiCRED sh.a., e para shoqëri sigurimi me kapital 100% vendas, e cila operon ekskluzivisht në fushën e Sigurimit të Jetës që prej vitit 2003, kërkon të punësojë një “Specialist të Marrjes në Sigurim Mjekësor” pranë Zyrave Qendrore të saj.
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
- Të ketë mbaruar studimet e larta pranë Fakultetit të Mjekësisë;
- Të ketë njohuri shumë të mira të programeve bazë kompjuterike (Word dhe Excel);
- Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze. Përbën avantazh njohja e një gjuhe të dytë si italisht, gjermanisht, frëngjisht;
- Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese, aftësi të mira ndërvepruese dhe të punës në grup;
- Të ketë aftësi në menaxhimin e stresit dhe të ngarkesës në punë;.
- Të jetë i përkushtuar.
- Informacion mbi përshkrimin e punës të “Specialist i Marrjes në Sigurim Mjekësor”:
- Vlerësimi i riskut mjekësor për personat që aplikojnë për sigurim, sipas kritereve dhe manualeve të vlerësimit që përdor shoqëria SiCRED sh.a.;
- Përgatitja e raporteve dhe opinioneve të specializuara për çështje të vlerësimit të riskut mjekësor;
- Organizimi dhe koordinimi me subjektet mjekësore për marrjen e shërbimeve mjekësore në kohë nga të siguruarit dhe në përputhje me parashikimet e kontratave të sigurimit;
- Koordinimi i kryerjes së paketave të kujdesit parandalues, administrim i dokumentacionit, etj.;
- Njohja e produkteve të shoqërisë, aftësia për t’i prezantuar ato te klientët potencial;
- Etj.
- Dokumentacioni që duhet të depozitohen:
- CV me foto;
- Kopje e diplomës dhe listës së notave;
- Kopje e ID;
- Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
- Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.
- Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 16 Tetor 2020, përmes njërës nga mënyrat e mëposhtme:
– Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
– Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
– Me Fax: +355 4 22 37 530
– Online: sicred.com.al (Karriera)
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.