NJOFTIME PUNËSIMI
Jurist/e pranë Drejtorisë Juridike dhe Burimeve Njerëzore
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
- Të jetë i diplomuar si Jurist;
- Të jetë i padënuar;
- Të jetë njohës i një gjuhe të huaj;
- Njohuri bazë të punës me kompjuter;
- Etik në komunikim;
- I përkushtuar dhe serioz në punë;
- Nuk përben problem edhe nëse nuk ka eksperiencë e përvojë pune, mjaft të ketë dëshirën për të punuar.
- Informacion mbi përshkrimin e punës:
- Vlerësim, analizim të çështjeve me natyrë ligjore sipas rastit dhe brenda nivelit të specialistit;
- Përgatitje me shkrim të detyrave brenda nivelit të specialistit/juristit;
- Çdo detyrë që do ti ngarkohet në kuadër të funksionit për të cilin punësohet.
- Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
- CV me foto;
- Kopje e diplomës dhe listës së notave;
- Kopje e ID;
- Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
- Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi (nëse ka edhe si dëshmi për gjuhën e huaj).
- Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 8 shtator 2024, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:
- Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
- Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
- Online: sicred.com.al (Karriera)
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
Specialist/e Finance për Arkën dhe Pagesat
- Kërkesat e përgjithshme kualifikuese si më poshtë:
- Të ketë mbaruar një nga degët e Fakultetit të Ekonomisë; preferohet Dega Financë;
- Të ketë eksperience pune në financë (përbën avantazh);
- Të zotërojë shumë mirë programet bazë kompjuterike, Excel i avancuar përbën avantazh;
- Të zotërojë programin Financa 5 apo program tjetër finance;
- Të zotërojë aftësi për të punuar në grup dhe aftësi të mira komunikimi;
- Të jetë disponibël për të punuar edhe jashtë orarit;
- Njohja në një nivel të përparuar e gjuhës angleze përbën avantazh.
- Informacion mbi përshkrimin e punës:
- Ndjekja e likuiditeteve, arkëtimeve dhe pagesave të detyrimeve;
- Përgjegjëse për transfertat e vlerave monetare në bankë, online dhe në arkë dhe dokumentimi i tyre;
- Rakordimi dhe ndjekja e detyrimeve ndaj klientëve dhe furnitorëve në kontabilitet dhe Excel;
- Detyra të tjera në financë (me natyrë të përkohshme apo të përhershme).
- Dokumentacioni që duhet të depozitohet:
- CV me foto;
- Kopje e diplomës dhe listës së notave;
- Kopje e ID;
- Kopje të dëshmive për njohjen e gjuhës angleze dhe gjuhëve të tjera (nëse disponon);
- Kopje e certifikatave të ndryshme kualifikimi.
- Personat e interesuar janë të mirëpritur të përcjellin CV-në e tyre deri në datën 5 shtator 2024, përmes njërës prej mënyrave të mëposhtme:
- Me postë, në adresën: Shoqëria e Sigurimit të Jetës SiCRED sh.a., Njësia Bashkiake Nr.5, Rr. “Brigada VIII”, Vila nr. 3/1, Tiranë
- Me email: elama@sicred.com.al, contact@sicred.com.al
- Online: sicred.com.al (Karriera)
*Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
APLIKO KËTU